søndag den 15. juli 2012

Lidt sjov med ens vandtætte kamera.

Vi er kommet ned til det hus vi har lejet i Italien. Det ligger oppe i bjergene og udsigten er helt utrolig. Især for os danskere som bare er vant til der er helt fladt og så måske nogle små bakker en gang imellem. Her er et billede så i kan se hvad jeg mener ;)



Men altså mit overnice kamera er vandtæt! I starten var jeg rimelig nervøs for at det ville gå i stykker, men så tog jeg mig sammen. Og guess what? Det gik ikke i stykker x) Så mig og min søster har leget med at tage billeder under vand og alt sådan noget i den pool der er her i huset. Så nu skal i bare se løjer :




Det første billede er mig under vandet, nummer to er min søster som ligger på bunden af poolen og det sidste er min mor (med det vilde hår) og min søster (med den sjove arm) som hopper ned i poolen. Det er vildt grinern at tage billeder i vandet! Ogs lidt skræmmende for man er ligesom bange for at den pludselig siger PUF og der kommer en lille røgsky op .. Men det er ikke sket indtil videre! :D

Men nu skal jeg se en film! See ya later alligator.

Btw mit kamera er et blåt Olympus Tough.

2 kommentarer:

  1. Sikke en fed effekt det giver, med det blå vand!
    Tænkte om vi skulle følges?

    Kram www.andreaohrt.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Andrea!

    Undskyld det har taget mig så lang tid at svare, men havde slet ikke set at jeg havde fået en kommentar. Men det kan vi da sagtens! Kiggede lige hurtigt på din blog og den er meget hyggelig :)

    Knus

    SvarSlet