søndag den 8. juli 2012

Radisson Blue i Milano.

Åh Italien er et skønt sted!! I øjeblikket er vi i Milano og har været ude og kigge, spise og shoppe en smule i den bagende sol. Det har været skønt, dog en smule varmt. Men det blæser, så vi overlever nok! Vi bor på Radisson Blue (hvis i kender det) og jeg deler et MONSTER stort hotelværelse med min søster hvilket jeg ikke har noget imod. Jeg har været i bad og sidder nu i nattøj og skriver til jer dejlige mennesker som læser min blog. Her er nogle billeder fra dagen:
Her er et lidt sløret billede af os alle sammen. Forrest mig og min mor. Anden række til højre min søster og til venstre Mille min pap-lillesøster. Bagerst sidder Thomas min pap-lillebror ved siden af Lars min mors kæreste.
Her er mig (de gule briller) og min søster Anna. Bag os er Milano Katedral som er vildt smuk!! Værd at se! Som kun bliver overgået i størrelse af Sankt Peter Kirken i Rom.
Her er et billede af chokolade-sko! :D de var vildt seje så de fortjente at komme på min blog. Gad helt vildt gerne prøve at tage en bid af en!

Men det var så min dag. Håber i også havde en god en ;) Ha' en fortsat god aften!

KNUS.

2 kommentarer:

  1. De der sko der...
    Mums :-)
    Det ser mega lækkert ud det hele!!

    SvarSlet
  2. Haha i know tvilling! :3
    Fortyder helt at jeg ikke købte chokolade-skoene og prøve at spise dem, for det ville bare være så surrealistisk!

    SvarSlet