tirsdag den 5. februar 2013

Dag 160: A late update!

Lørdag/Saturday: Endnu et bowling meet hvor det gik okay og jeg spillede én kamp hvor jeg scorede 92 og slog min modstander med én kegle. Jeg har faktisk en lille video af mig som bowler. Ikke den bedste video siden jeg ikke får en spare.
*I apologise for my butt blocking the view at moments*
Resten af dagen hang jeg ud med min bowling-ven Nick og han prøvede at lære mig hvordan man løste en Rubik's cube men det gik ikke så godt. Jeg blev ved med at blive frustreret og mixe den op igen.

Søndag/Sunday: Jeg tog ind til Bellaire og var eventuelt på Shorts som er en restaurant der er mest kendt for deres egne øl men de har også en slags sodavand der hedder Izze.

En Izze er faktisk frugtjuice blandet med boblevand. Det smager rigtig godt og der er ingen sødemidler i.

Mandag/Monday: Bare i skole og det er sådan set bare det. Ikke rigtig noget slemt men i forhold til at det var en mandag var den faktisk ret god :)

Tirsdag/Tuesday: Alene hjemme for et par timer hvilket betyder varm kakao og is :P Hygge hygge!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar