torsdag den 28. februar 2013

Dag 183: Youth Center and no pictures.

Idag har der været skole med de normale klasser og alt. Efter skole gik jeg ned til youth center in town for at få mine ugentlige gratis guitar lektioner. Jeg kunne kun være der en halv time idag, uheldigvis, for jeg havde en tid hos frisøren for at få mit hår trimmet. Efter at få klippet mit hår tog jeg bare hjem og har hygget og øvet guitar lige siden. Det er meget sjovt for idag har bare været en super god dag for mig idag. Jeg har været glad og i godt humør hele dagen igennem uden nogen bestemt grund, hvilket bare er lækkert! Dage som sådan er dem jeg nyder mest. For man er bare glad, glad, glad! :D

OBS: Jeg undskylder alle de stavefejl jeg ved jeg har haft siden jeg kom her og alle de fejl som jeg kommer til at lave i fremtiden. For det er altså svært at huske alt den danske grammatik når man sjældent bruger den og arbejder på den engelske :P og de er ikke ligefrem ens. Jeg håber jeg har givet jer et grin eller et smil på læben med mine fejl.

Uh! Og god sang lige her: http://www.youtube.com/watch?v=hx7FN1LHphk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar