fredag den 1. marts 2013

Dag 184: Track practise and snowboarding!

Efter den normale skoledag var der track-practise for dem der gerne ville, seasonen starter først officielt d. 11 marts men der er træning mandag, onsdag og fredag efter skole for dem der her lyst. Så jeg tænkte at jeg nok burde tage til dem så jeg ikke er i forfærdelig dårlig form når seasonen rigtig starter :P Så ja der var træning i skolens hal i 2 timer, så tog jeg hurtigt hjem for at få lidt at spise og tage et bad. Så kom min ven Rachel og Devin og hentede mig og vi tog til Schuss for at stå på snowboard. I forhold til at det kun er anden gang jeg har været ude og snowboarde synes jeg selv at det gik rimelig godt.
Not the best picture. Rachel, Devin and me at the top of the hill and I am smiling you just can't see it 'cause of my goggles :P
Jeg faldt dog nok gange til jeg garenteret er rimelig øm imorgen, men jeg skal nok klare den! Efter vi havde snowboardet i to timer tog vi ned til Ivans som er en restaurant lige ved bakken. Der fik vi pizza og noget og drikke og senere kom der live band der hed "Life Support". De var ret gode og det var super hyggeligt! Rigtig god dag med dejligt selskab!

Men godnat nu :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar