torsdag den 7. marts 2013

Dag 190: Good humor, fun and memories!

Uh jeg har næsten været her i 200 dage! Over halvvejs allerede! Det er begyndt at blive skræmmende :P Men altså idag var der bare skole og så var der guitar lektioner ved youth center og jeg bliver bedre og bedre. Kan spille MarieHønen Evigglad næsten perfekt! Og så lige nu er jeg igang med Marry You af Bruno Mars og Hallelujah :) To rigtig gode sange.
Men ja som mange af jer nok kender godt så når man rigtig keder sig sidder man og kigger gennem billeder med sjov tekst på facebook og man finder nogen ret gode nogen en gang imellem. Så her af en af mine favoritter XD  Gir mig grineflip.
I would have said Channing Tatum but I can live with Johnny Depp XD
I forgårs blev det lidt kedeligt i frokosttimen så Chansidy, Rachel og mig begyndte at tage sjove billeder på Chansidy's telefon. Her er nogen af dem :)
Me and Rachel.

Chansidy, Me and Rachel having fun in lunch hour.

Lots of fun.
Så sad jeg også her den anden dag og kiggede igennem mine billeder og fandt et rigtig sjovt et af min far og søster hvor min far er igang med at farve min søsters hår rødt. Håber i ogs kan li det :)
Coloring hair at my dads house is always lots of fun XD
MISS YOU GUYS! Håber i har det rigtig godt hjemme i danmark og i har bare begge to at være i lufthavnen når jeg kommer hjem! Knus :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar