tirsdag den 12. marts 2013

Dag 195: 100 days, 100 pictures challenge.

Jeg har tænkt mig at prøve at lave et oplæg hver dag hvor jeg tæller ned til når jeg skal tilbage til Danmark. Alt eller det meste af det jeg skriver om vil være om her. Hvis der sker noget ud over det normale vil jeg også inkludere det i mit oplæg. Jeg tager den her udfordring den modsatte vej, hvor jeg tæller ned fra 100 i stedet for at tælle op til det.

Day 100: A picture of yourself with 10 facts about you.

1. My name is Caroline.
2. I'm addicted to chocolate.
3. My favorite color is green.
4. I love eating ice cream out of the package.
5. My favorite season is fall.
6. I intend to live forever, so far so good.
7. I'm going to be the oldest unicyclist competitor at a UNICON.
8. I never wear matching socks.
9. I don't like coca cola.
10. I do my best to live everyday like it was my last.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar