søndag den 3. marts 2013

Dag 186: Retell of my last two days.

Saturday/Lørdag: Tog jeg ind og shoppede fra klokken 11 til omkring 17 sammen med Livy og Sassy. Vi havde det rigtig hyggeligt og jeg fik købt et par lange løbebukser til 17$ til når tracktræningen starter udenfør og et par røde hørebøffer! For sjov prøvede vi nogle promdresses på og tog nogle billeder så her er de to som jeg prøvede på:

I really like the grey one with the sparkles but its 172$ which is just a teeny tiny bit out of my price range :D The green one was fancy (and the reason why there is no picture of the front is because it was horrible) but showed too much skin in my taste.

Så ja det havde vi ret meget sjov med og så tøffede vi ellers bare rundt i mall'et og kiggede og prøvede en masse forskellige ting på. Mine hørebøffer:
My red headphones from SONY. Only 30 bucks.
Pretty cool decoration in walmart that deserved a picture.
Da mig og Sassy kom hjem tog jeg næsten direkte hen til en af mine gode venner Eddie's hvor vi så Despicable Me (jeg elsker virkelig bare den film) og jeg introducerede ham til danske pandekager! Selvfølgelig var de en success :D

Sunday/Søndag: Relaxation, doing laundry and cleaning! WUHU...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar