torsdag den 13. december 2012

Dag 106: Christmas is all about sharing your happiness with others.

*Julekalender*

En boks fyldt med lidt glæde til hver dag. En dejlig ting det er. Gad vide hvem der fandt på det, personen er i hvert fald rimelig genial.
December er ærlig talt bare lidt af en glædelig måned. Den handler om at sprede kærlighed og glæde og give til alle og enhver. I tider som disse er jeg lykkelig for den familie jeg har. De er så søde og giver lidt kærlighed til mig på deres helt egen måde, man kan ikke være andet end glad og tilfreds. Jeg prøver i hvert fald at give så meget kærlighed og glæde som muligt. Nogen gange er det svært, andre gange er det let som en leg.
Det er mærkeligt at være væk fra alt og alle i juletiden. Savner især alle de traditioner vi har i vores familie. Både hos min far og mor. Men at være væk fra dem får også en til at indse hvor meget de egentlig betyder for én og man lære at man skal nye de ting man har mens de stadig er der, for en dag vil det pludselig alt sammen have været fortid.
Men alligevel er det også dejligt at opleve noget nyt og andet, at lære, at se, at høre, at smage og at føle alle forskellighederne og alle de ting der er det samme.

"We're all one big happy family"

Knus og kærlighed med vinden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar