mandag den 17. december 2012

Dag 110: Fun, Fun weekend!

Fredag/Friday: Jeg var alene hjemme hele dagen efter skole så jeg havde inviteret Chansidy med hjem og hygge med. Vi gik ned til floden og to billeder af det flotte landskab, lavede spaghetti med tomatsovs og så film.
Me and Chansidy by Grass River in the backyard.
Lørdag/Saturday: Her havde jeg et bowling "meet" i Traverse City og Saskia tog med og tog lidt billeder af mig mens jeg bowlede. Efter det tog vi med en der hedder Kaylie og hendes mor (hun er på bowling-holdet) til Mall'et. Fik købt 12 par strømper som jeg stærkt havde brug for, et par lækre lyse jeans og et røverkøb på 5$ i synet af en mums lilla top med lidt dims på ryggen. Ikke en helt dårlig dag.
I may add that Saskia didn't have a very good view of me so the pictures aren't optimal.
Søndag/Sunday: MAX AFSLAPNING! og nogle opkald med familien :) senere tog jeg så til en Community Church Choir Concert for Nana er self i deres kor og det tog ca. en time for dem at komme igennem deres julesange. Genkendte ikke en eneste men de var faktisk ret gode. Da vi kom hjem igen slappede jeg lidt mere af ;)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar