mandag den 31. december 2012

Dag 124: A late update about christmas.

Jeg startede d. 24 med at stå forholdsvis tildigt op, pakkede det sidste af min kuffert, kørte til Traverse City airport og hoppede på en flyver mod Fort Myers, Florida. Først skulle jeg dog bare stoppe hurtigt i Detroit, derefter New York (I know, pretty awesome, men jeg var der kun i 20 minutter..) og så endelig mod Fort Myers.
The "Running Walk" as they call it here. (Detroit, Michigan)
Jeg var så lykkeligt heldig at da jeg skulle hente min kuffert på båndet var den nr 4 ude, så jeg skulle ikke stå og vente i en lille uendelighed. Så kom min morfar og hentede mig og vi kørte mod min morfars hus i Florida hvor også hans kone (Sue) bor. De er de bedste bedsteforældre i hele verden, og jeg elsker dem simpelthen bare så højt.
Lige da jeg kom hjem til dem skulle jeg skynde at klemme mig i en kjole, for de ville havde gæster ovre om en lille time efter jeg kom. Jeg hjalp med maden og aftenen glad hurtigt forbi mine forholdsvis trætte øjne. Næste dag var d. 25 december og det er jo tradition herovre i USA at det er om morgenen efter at gaverne bliver åbnet. Så vi spiste en lækker mumselums morgenmad, med pandekager (som jeg lavede), frugtsalat og lidt andet. Så gik vi direkte til gaverne under det kunstige træ.
My pile is the one on the left (the one with the most presents) :D
Jeg fik masser af gode ting, som jeg er riiiiigtig glad for!

Jeg kom hjem fra Florida d. 30 december om aftenen, og resten af tiden som jeg var derovre hyggede vi, shoppede, lavede mad og lækre sager, svømmede i svømmingpool, gik i biografen og en masse andre sjove ting! :D

PS. jeg undskylder dybt for at jeg ikke har skrevet i rimelig lang tid...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar