torsdag den 20. december 2012

Dag 113: SnowDay a.k.a. NO SCHOOL

Så idag ja INGEN SKOLE! Rimelig luks ikke? Misundelige jer der er hjemme i gode gamle danmark? Det var bare en helt perfekt morgen! Alarmklokken ringede irriterende nok kl 6.30 og jeg ramte snooze et par gange for at tilfredse mig selv. Så tog jeg mig endelig sammen og steg ud af den varme seng i det kolde værelse med gåsehud på de bare ben. På vej til badeværelset hørte jeg nogen komme op af trappen og gik ud for at se hvem det var. At det så var min værtsfar som kom gående op af trappen for at fortælle mig og Saskia at skolen var aflyst pga sne! En rimelig awesome dag er så startet allerede! Så idag har jeg bare slappet fuldstændig af, men self også lavet lidt lektier hvis det skulle være at der er skole imorgen. Jeg håber der er men det tror jeg ikke for mange skoler her i området er lukket imorgen.
Our christmas tree, Nana and Poppa in the kitchen, me and Saskia taking pictures in a BIG christmasball.
Knus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar