tirsdag den 4. december 2012

Dag 97: And Winter It Has Become.

The snow that came at thanksgiving and is now all gone..
Ja altså thanksgiving kom der sne! En masse af den endda! Ca. 20 cm eller noget og det var rigtig sjovt. Billeder af taget her ved vores hus og nede ved floden. Mig og Saskia havde en masse sjov med det også da vi skulle skovle indkørslen fri for sne sammen med Poppa. Det var første gang Scarlett og April så sne så det var rigtig sjovt. Chris, Scarlett og April er taget hjem igen til Nicaragua (mellemamerika) hvor det stadig var varmt.
Sneen er nu næsten forsvundet igen hvilket er sørgeligt! Meget! Og det er blevet lidt varmere igen så det virker som om vi er i slutningen af februar hvor vinteren er ovre og foråret begynder så det er lidt mærkeligt.
Uh !! Og så har jeg fået en Honor Roll Certificate ->

Hvilket betyder at jeg har fået rigtig gode karakterer i det første semester som slutter efter nytår. Så det er jeg vel stolt over selvom det ikke betyder ret meget for mig :P De havde en lille assembly i 6th hour hvor de folk blev kaldt op hvis de havde over C-karakter i gennemsnit, hvilket vel svarer til et 7-tal.
Wuhuu! heeh :3

Men altså senere idag (kl. 7 for at være helt præcis) er der en skole koncert hvor skolens band spiller de sange de har øvet i det første semester, og koret (som jeg er med i) synger de sange de har øvet det første semester. Så jeg skal rigtig have kjole på og se rigtig fin ud :) Er spændt! Det skal nok blive sjovt tror jeg :P Sætter enten billeder ind i aften eller imorgen :)
Knus!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar