tirsdag den 27. november 2012

Dag 90: New Haircut.

Ja, altså som i kan se på billedet har jeg fået en lille ændring lavet til mit hår. En lille tur til frisøren. Hvorfor? Jeg gad godt prøve noget nyt og anderledes, så det gjorde jeg så. Jeg er faktisk rimelig godt tilfreds med resultatet selvom det føles lidt mærkeligt nogengange. Specielt når jeg tager et bad! Jeg bruger pludseligt alt for meget :P Hvilket vel bare er godt tænker jeg :)
Before I got my haircut       - After with my chopped off ponytail -         and today after school.
Got the haircut yesterday after school :)
Ellers er der ikke nogen nyheder udover at det var en dejlig weekend med familiehygge og slap af og snow-shoveling.

2 kommentarer:

  1. Århhh hvor det klær dig! Glæder mig til du kommer hjem så jeg kan se deeeeeeeeeeet!
    Tusind Kys

    SvarSlet
    Svar
    1. Hahah taak! Og snaart! Kun 7 måneder tilbage!! :D <3

      Slet