mandag den 5. november 2012

Dag 68: You never know what worse luck your bad luck has saved you from. - Cormac McCarthy

Ja jeg fandt citatet på internettet. Jeg smilte da jeg læste det da det jo faktisk er sandt :)

Idag har jeg bare slappet maaaax af! Har bare siddet i sofaen hele dagen i sofaen og set film på min com. Det har været dejligt og jeg har nydt det i fulde drag. Hvis jeg ikke allerede har fortalt jer det så havde jeg fri for skole idag, en eller anden lærer konference tror jeg.

Igår startede jeg dagen med at snakke med min mor over skype og lave vafler sammen med Saskia. De smagte goodt! Det er en familieopskrift. Efter den fantastiske (memorable) vaffelspisning tog jeg hjem til Jordan og vi tog til Gaylord sammen med tre af hans venner. Vi spiste aftensmad på en kinesisk restaurant (ikke det bedste vil jeg sige) og så tog vi i biografen og så Cloud Atlas.

Mærkelig og forvirrende men utrolig god ifølge min mening. Den er blevet en af mine yndlingsfilm og den er baseret på en novelle af samme navn som jeg skal læse snarest muligt! Can definitely recommend it :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar