lørdag den 3. november 2012

Dag 66: Snowing, Papa K's and other stuff :)

Denne her morgen vågnede jeg op til at det sneede! Det gjorde mig så glad, for jeg elsker virkelig sne! Jeg ville bare øsnke at det blev på jorden i stedet for at smelte så jeg kan lave snemænd og engle! :D
Morning snow!
Ca. klokken 11.30 kom min ven Nick og hentede mig med Rachel, Mikeala og Livy (folk fra skolen) og kørte ind til et pizza sted der hedder Papa K's, for vi skulle fejre en af vores gode venner James' fødselsdag! Det var rigtig hyggeligt og vi havde masser af sjov. Først spillede vi minigolf i deres indendørs minigolf bane (vi var ca. 11-12 mennesker i alt) og så spiste vi pizza og så fjollede vi rundt og spillede på Arcane Games.
Eddie playing Pinball game. Really fun!

People having fun.

James (on the left), Eddie (in the middle) and Rachel (on the right).
Jeg fik et lift hjem igen af Nick, og så var jeg hjemme og hyggede i et par timer sammen med Saskia og så tog vi til Livy (som bor ikke ret langt fra vores hus, lidt op af vejen) som holdte en halloween fest. Der kom ca. 13 mennesker og vi spillede bare kort, legede nogen forskellige lege og sådan. Det var rigtig hyggeligt.
Men jeg vil nu gå i seng! Så i må have en fortsat god weekend :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar