torsdag den 22. november 2012

Dag 85: Happy and Merry Thanksgiving!

Ja idag var det så thanksgiving. Den største helligdag herovre (ja, selv større end jul). Den fejres med kalkun, græskar-tærte, kartoffelmos, sovs og meget mere lækre sager!
Jeg startede dagen med at se paraden i New York live på tv'et (billederne med de store balloner) og morgenmad self. Så tog jeg tøj på (en nederdel som i kan se på billedet. første gang i 2-3 år. jeg lånte den af Saskia) og vi satte hinandens hår. Rigtig søskende hygge (ja anna, jeg savner ogs dig!). 
Så tog vi i kirke og spiste der ved 3-tiden med en masse andre gamle mennesker. Maden var rigtig god da alle delte om at tage noget med. Vi var ca. 20 mennesker tror jeg, måske lidt flere. Efter det spillede mig og Sassy dirty marble, som er spillet med kuglerne og kortene på billederne, og det var rigtig sjovt. Jeg vandt anden omgang så jeg er vældig tilfreds men det var et tæt løb :)
Imens vi hyggede os med dirty marble lavede Nana, Scarlett og April et gingerbreadhouse hvilket var rimelig nice!
Vi tog hjem igen ved 5-tiden og hyggede os med at se The Blind Side som er en virkelig god film! Kan helt klart råde jer til at se den!
My thanksgiving day in pictures.
Det var alt hvad jeg havde at fortælle for idag.
Godnat :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar