onsdag den 7. november 2012

Dag 70: Remember that an exchange year, is not a year in a life, but a life in a year. - Unknown

Så lige den her quote som en kommentar inde på en YFU gruppe på facebook hvor alle danskere som er udvekslingsstudenter gennem YFU i år er medlem af. Prøvede at finde hvor jeg havde snuppet citatet fra men kunne desværre ikke finde det. Jeg synes at citatet er fuldstændig korrekt og jeg ville bare lige dele det med jer derude :)

Det går fortsat godt herovre/oppe i Michigan. Vejret er blevet koldere og det er specielt koldt om morgenen men når solen kommer frem stiger graderne til mellem de 7-12 grader (celsius). I aften er dog en helt speciel aften da himlen er krystalklar og man kan se utrolig mange stjerner! Hvis det havde været varmere ville nok nok have sat mig i en stol udenfor og nydt synet, men jeg er ikke lige i humor til at fryse min fine lille bagdel af.

Ha' en god aften og jeg håber ikke at skolen er alt for hård for dem der stadig er i skole :)!

PS. If you didn't already know Obama won the election and is still president. Personally I'm happy for him.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar