mandag den 19. november 2012

Dag 82: Weeeeekend!

Fredag/Friday: Mig og Saskia tog hjem til Rachel efter skole og hyggede os med hende. Breaking Dawn Part 2 havde premiere i Bellaire biograf torsdag aften kl. 10 men mig og Saskia kunne desværre ikke tage ind og se den. Rachel havde set den på premiere dagen, men siden hun ikke havde noget imod at tage ind og se den igen så vi den fredag aften. Den var virkelig god!
At the poster in the cinema.


Inside the theater waiting for the movie to start.

Eating popcorn.
Skolens football-hold havde kæmpet sig til the District finals game som blev holdt fredag aften kl. 7 og den blev holdt i Greenville (ca. 2,5 time væk i bil) men mig og Saskia kunne desværre ikke finde nogen vi kunne køre med. Filmen startede også kl. 7 så da vi kom hjem var der kun 1 min tilbage af kampen. Rachel havde desværre ikke den kanal kampen blev vist på så vi fulgte den over mobilen på Twitter og facebook og selv der var det spændende! Bellaire tabte desværre men gud hvor var det godt nok tæt!

Lørdag/Saturday: Hele dagen var jeg sammen med Jordan og havde det rigtig dejligt. Vi hyggede bare og han spillede minecraft sammen med en af sine venner imens jeg halvsov på ham.
Walking through Bellaire center to Jordans house.

Søndag/Sunday: Reeeelax! Var alt jeg gjorde hele dagen det var luuks!

Today: Skole som altid :) intet specielt. Vi har fri for skole onsdag, torsdag og fredag pga af Thanksgiving på torsdag som er en rigtig stor begivenhed for amerikanerne. De spiser kalkun og masser af andet lækkert mad. Glæder mig rigtig meget!

2 kommentarer:

  1. PUMPKIN PIE!!! <3
    Lyder til at du har det lækkert!
    Savner dine daglige opdateringer, men lidt forvirrende du skriver på engelsk og dansk nogen gange ;-)
    Love you <3

    SvarSlet
  2. Hahaha!! Jeg har det skam godt :)
    Ja, jeg prøver men nogengange glemmer jeg det, andre gange orker jeg det bare ikke. Det fordi at mine bedsteforældre i Florida følger med på mine billeder så jeg skriver nogengange engelsk hvis der ingen billeder er :)
    Savner også dine daglige opdateringer!!
    Love u baby! :* <3

    SvarSlet