lørdag den 5. januar 2013

Dag 129: Good deals.

Idag har været en hyggelig dag. Jeg var først til et bowling meet hvor jeg klarede mig okay men havde det sjovt. Jeg fik scoret 88 (som jeg er tilfreds med) og 54 eller noget deromkring. Så det er helt fint :)
Efter det tog mig og min veninde McKenzie ud og shoppe i Traverse City Mall.
Me and McKenzie trying out sunglasses in Charlotte Russe.
Det var super hyggeligt og vi havde det sjovt. Her er en collage af hvad jeg fik købt.
My little shopping trip today. The yellow thing on the bottom left is a lip balm if you're wondering.
Elsker min lille nye taske :) Den har en lækker størrelse hvor man rimelig meget kan have alt i. På samme tid. Der kan være bog, pung, vandflaske, kamera og lidt ekstra så jeg er tilfreds. Og så kostede den kun 14 dollars så det var bare luks!

4 kommentarer:

  1. uuuuh en lækker taske <3 Lige dig haha :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Heeh ja det tænkte jeg nemlig da jeg så den! :P Og den læbepomade jeg købte er den ikke ligesom den Rese har?? Den som lugter ligesom peppermynt og man får lyst til at spise? :) <3

      Slet