søndag den 13. januar 2013

Dag 137: Pomegranates and chocolate cake.

Ja altså jeg elsker granatæbler. De smager bare så fantastisk dejligt. Helt sprøde, lide sure, saftige, vildt flotte og sjove at røre ved. thihi.
Så idag stod jeg op klokken 8 :( for mit bowling hold skulle ud og samle penge for at betale for alle vores udgifter. Så vi kørte rundt i Bellaire, gik fra hus til hus og spurgte om de havde nogle tomme flasker eller dåser som de gerne ville donere for at støtte os. Pr. flaske/dåse får man 10 cents i de der automater som der er is supermarkedet. Vi endte med 400,12$. Ja hvis du er god til matematik havde du nok allerede regnet ud at det er 4.000 dåser og flasker. Så det var en god dag med succes og vi har nu betalt for resten af bowling seasonen. Bowling er nemlig ikke en del af skole sporterne så skolen betaler ikke for det, de penge må vi få fat på selv.
Så da jeg nu var ved supermarkedet købte jeg et granatæble til mig og Saskia for hun elsker dem lige så højt som jeg gør. Så dem vaskede vi og gjorde fine og så spiste dem sammen med chokoladekage som Nana lavede den anden dag. MUMS!
Pomegranate :3 YUMMY!
Chocolate cake. YUMMY too!

More pomegranate. More YUMMY!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar