tirsdag den 29. januar 2013

Dag 153: 5 months already gone and even less time left.

Nu har jeg så været her i 5 måneder. Man hvor er det bare gået hurtigt men også virkelig langsomt, for jeg kan huske så meget af det. Men jeg er slet ikke i tvivl om at den sidste halvdel vil gå endnu hurtigere! Så meget at lave, så meget der skal ske, så meget at opleve og så meget at nyde. Det er lidt overvældende bare tanken nogengange :) og alle de vidunderlige minder (og dårlige self men dem gider man ikke tænke for meget på) vil være noget jeg vil have med mig resten af mit liv. Det er skræmmende at tænke på alt det som jeg har lært og så meget jeg har vokset den korte tid jeg har været her. Og stadig er der så meget at lære og mine 5 måneder her har gjort intet andet end at få mig til at se frem til alle de udfordringer som ligger foran mig. For man lærer både af succes og fejltagelser, men dog mest af fejltagelser. Så jeg vil gøre mit bedste for at leve hvert eneste minut fra nu af. Selvom at det er en umulig opgave vil jeg dog alligevel gøre et forsøg. If you never tried, you'll never know if it's possible. Håber i er underholdt af mine vise ord og prøver at gøre det samme som mig :) at leve så meget som muligt. Men nu burde jeg virkelig gå i seng for klokken er 22.25 og jeg har skole imorgen.

PS. and yes I had yet another snowday today :) living in northern michigan definitely has its advantages.

Some madness for y'all! ;) have a great night.

TUTTELU!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar