mandag den 21. januar 2013

Dag 145: Extended weekend

Friday/Fredag: Halv skole dag hvilket vil sige at vi fik fri fra skole kl 12 og alle timerne var halv tid og så bare ingen frokost. Efter det hang jeg så ud med Jordan og tog til Saskia's basketball kamp senere. Her er lidt billeder af hende mens hun spiller. Hun er nummer 11 :)
Sassi is number 11. Blonde chick on the left with white shoes.

White shoes again.
Saturday/Lørdag: Der var jeg til et bowling meet som gik meget godt. Dog ikke godt nok til at jeg har lyst til at dele min score. Efter det tog jeg til Schuss Mountain og Saskia lærte mig at snowboarde. Det var øhm .. interessant :P Ej det var rigtig sjovt og jeg er nogenlunde til det.
Me looking like I actually know what I'm doing.

Me and Sassi looking professional.

At the top of the slope.
Sunday/Søndag: Slapning af og vaskedag :) Hyggelygge med Saskia og værtsfamilien.
Monday/mandag: Snow day!! :D Det var også Poppa's fødselsdag og med al sneen skulle vi så også lige rydde indkørslen. Det var hårdt og tog noget tid men bagefter lavede mig og Saskia Chocolate Chip Cookies! Og mange af dem :D
Me and Sassi made cookies!

Poppa's birthday "cake". It's brownie cake :) and he loves trains.

Looking happy with his presents.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar