mandag den 14. januar 2013

Dag 138: A Package from Denmark!

A little late christmas present from my mom to protect me against the cold weather of Michigan.
Jeg vil starte med at sige til min mor: "TUSIND MANGE TAK!! elsker dem, de er dejlig varme og farverige :P Jeg skal have dem på imorgen! :D "
Ja idag modtog jeg en pakke fra min mor og jeg undrede mig dybt over hvad det nu kunne være. Da jeg så så de her lækre hjemmestrikkede sokker hoppede jeg næsten af glæde. Før jeg tog afsted spurgte jeg nemlig min mor om hun ikke ville være sød og strikke et par varme, farverige, lange sokker til mig. Så det vil sige at hun næsten har brugt 5 måneder om at strikke dem. Hahaha. Men så kom de da også endelig :) Når men det var bare det jeg ville fortælle jer om.

KÆRLIGHED TIL ALLE VARME SOKKER DERUDE!

ps. har i set min fine nedtælning ude i venstre side? Det er så lang tid der er indtil jeg kommer hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar