mandag den 7. januar 2013

Dag 131: First day in school after two weeks of holiday.

Det var lidt sørgeligt at starte i skole igen. Selvfølgelig var det super dejligt at se alle ens venner igen men det gik ikke så godt med at huske koden til sit skab eller hvilken rækkefølge timerne kommer i. Så da jeg faktisk havde Choir havde jeg taget min gymnastiktaske ud af skabet og var på vej til hallen. Heldigvis fandt jeg ud af at jeg var på vej til den forkerte time da Jordan ikke skulle den samme vej. Så løb man tilbage for at smide sin taske i skabet og skyndte sig til Choir. Det ville jo være helt forfærdeligt hvis det utænkelige skulle ske. Netop at man kom for sent til time ;)
Snart er der EXAMS som er en stor prøve man har i hvert fag i afslutningen af hvert semester (2 semester på et år) og jeg håber ikke at jeg klarer mig alt for dårligt. Den tælder 20% af dette semesters karakter. Så jeg er ikke helt ude på det dybe vand. Jeg skal nok finde min vej ind til land igen ;)
Håber i også er nogenlunde glade for at være i skole igen, selvom man altid ser frem til den næste weekend.
Knus.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar