onsdag den 3. oktober 2012

Dag 35: School and MiddleSchool Game

Ja idag har det bare været en normal skoledag med intet specielt der skete. Mit locker var stærkt uvenner med mig idag da jeg havde problemer med at åbne det hele tiden. Det er så mærkeligt! Hvis man er præcis med at ramme tallene gider det ikke åbne. Men hvis man bare sådan ca rammer den - Working like a charm. Mærkeligt .. Men ja efter skole var der volleyball træning som altid og vi spillede mod varsity (som er sygt gode!) for vi har en kamp imorgen, så bare for at forberede os. Vi spillede to kampe og vandt faktisk den første til alles overraskelse! De vandt så den anden kamp, så det står lige indtil videre.
Vi sluttede tidligt for middleschool havde en hjemme kamp, så vi skulle sætte alt op. Jeg fik ikke tildelt noget job så jeg sad bare og snakkede lidt med folk og ellers bare kiggede på dem spille indtil det var tid til at tage hjem.
Nu sidder jeg så her i min seng med min computer i mit skød og skriver dette død interessante indlæg. Skal lave mine lektier og derefter tøffe nedenunder for at sige godnat :)
7 dage tilbage til Sweet Sixteen! or so they say.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar