onsdag den 17. oktober 2012

Dag 49: Beautiful World

Well, vi bor jo i en fantastisk og helt utrolig smuk verden og nogengange går det virkelig bare op for en. Man ser sig bare omkring og man tænker bare "Wow" og kan nærmest ikke fatte hvad det er man kigger på. Jeg har haft de øjeblikke helt vildt mange gange! Især hvis jeg kigger på stjerner en skyfri nat, it takes my breath away. Så her er lidt billeder jeg har taget mens her, som er rimelig gode hvis jeg selv skal sige det ;)
Beautiful sceneries in Michigan.





Og min dag har været meget lang! P.E. var hårdt og så oveni var volleyball træning ekstra hård! Men puha hvor har man det altså bare godt efter sådan nogle dage. Fik brændt nogle kalorier af og man har fortjent at sidde ned og slappe af :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar