lørdag den 20. oktober 2012

Dag 52: Pancakes + shopping = GOOD!

Denne dejlige dag blev startet med hjemmelavede amerikanske pandekager! (Første gang jeg har prøvet at lave dem faktisk) De smagte vildt godt, men det er alt sammen pga Saskia. Vi er bare så gode til at lave mad sammen, vi lavede jo vafler sidste weekend som også gik rigtig godt.
Saskia flipping pancakes.
All our super delicious pancakes.
Nana and Saskia sitting at the dinner table eating pancakes.
Efter de dejlige smagsøjeblikke som blev nydt i stilhed (næsten - Nana kan godt lide at snakke) xD gjorde mig og Saskia vores værelser, badeværelser (vi har et hvert) og stuen ovenpå ren. Jeg støvede af, støvsugede og sådan :) Vi vaskede også vores tøj og hang det pænt op på tørredimser (som jeg ikke kan huske hvad hedder lige nu).
Kl 16 kom min kæreste og hans hyggelige onkel nick og hentede mig og Saskia, og vi drog afsted til Traverse City. Vi var inde i byens mall det meste af tiden og vi spiste på taco bell som faktisk er ret godt!! Jeg endte op med en vinterjakke, et par vanter, en hættetrøje og noget ekstra undertøj :)
Me and Saskia taking silly pictures.
Vi havde en god dag :) Men godnat folkens. Skal prøve at huske at skrive et indlæg igen imorgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar