søndag den 14. oktober 2012

Dag 46: Reeelax and Homecoming Dance yesterday

Igår/Yesterday: Jeg startede dagen med at stå tidligt op (kl 7) for jeg skulle til et YFU møde kl 10 og det tog en time at køre dertil. Nana er Area Rep. så det var hende der holdte mødet og stod for de fleste ting og sådan. Vi var 12 udvekslingsstudenter der kom, 9 af dem tyske så der blev snakket en del tysk. Der var 3 YFU-personer Nana inkluderet. De fleste ting vi snakkede om vidste jeg allerede fra møderne i danmark som jeg var med til. Det var meget hyggeligt at møde andre udvekslingsstudenter, men udover det var jeg rigtig træt og så mest af alt frem til at mødet sluttede :P
Da vi kom hjem blev Saskia næsten med det samme hentet af nogen af hendes venner som hun skulle gøre klar med fra junior klassen. Jeg tog et dejligt langt bad og så fik jeg et lift af Poppa hjem til en af mine venners tante's hus :) Det var Livy og Rachel var der så også. Livy's tante lavede mit hår rigtig fint og gav mig en smule makeup på da jeg ikke er en person der bruger makeup. Så tog os tre piger vores kjoler og sko på og fik taget nogen billeder som jeg desværre ikke har :(
Jordan og hans far kom så og hentede mig og vi blev sat af på skolen.
Me and Jordan at the dance. (He gave me the flower thing on my wrist, and its actual roses)
 Homecoming Dance var rigtig sjovt og det minder lidt om private fester i et lejet lokale med dj, bortset fra at pigerne tager rigtig flotte kjoler på og sætter deres hår op og drengene tager jakkesæt på eller en pæn skjorte. Det tog ca. 1 time før folk begyndte at danse, men efter det var det rigtig sjovt. Der var så bare "slow songs" hvor at folk dansede med deres "date" for at pigen havde armene rundt om drengens hals og drengen sine hænder på pigens hofter.
Me and Jordan at the end of the dance.
Det var en rigtig fed oplevelse og jeg glæder mig til Snowcoming. Det var virkelig fedt og jeg smagte punch! Hvilket ikke rigtig er noget specielt. Bare en sød drink (uden alkohol self) som smager lidt af jordbær.

Idag/Today: Har jeg bare slappet af! Lavede vafler til morgenmad sammen med Saskia, så det var rigtig hyggeligt :) Men ellers har jeg vasket tøj og gjort rent på mit værelse og badeværelse. Ingen lektier denne weekend hvilket er luuksus! Men godnat folkens! Ha' en god nat!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar