tirsdag den 23. oktober 2012

Dag 55: Ordinary things.

Ligesom sangen fra Lukas Graham ;)

Idag har været en rimelig normal dag. Var rigtig træt da jeg stod op imorges, så jeg prøvede at sove på bussen hvilket var svært. Mine første to timer var gode nok, men i geometri i tredje time kæmpede jeg bravt mod trætheden som prøvede at overvinde mig. Det var rigtig kedeligt. Det meste af det vi har haft i geometri indtil videre ved jeg størstedelen af det er bare ordene jeg skulle lære.
Choir var dejligt som altid for det er svært at falde i søvn når man står op og synger hele tiden. Elsker den time. Lunch var meget sjov, jeg havde lidt siddeplads kampe med min ven Nick hvilket var sjovt. P.E. var dejligt for vi træner i par oppe i et træningsrum de har, så jeg er lidt øm i mine overarme idag. Psychology var dejlig let for vi så bare videoer om seriemordere.
I enhancement lavede jeg faktisk mine lektier :)

Volleyball træning var fra 5-7pm så jeg var sammen med Rachel (krølhårrede pige) mellem skole og volleyball træning.

Har desværre ingen billeder, men havde stadig lyst til at fortælle om min dag.
Håber alle har det godt hjemme i danmark and my fellow exchange students ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar