torsdag den 11. oktober 2012

Dag 43: Resumé on the last few days.

Heej igen :)
De sidste par dage har været trættende så jeg har simpelthen ikke orket at skrive et oplæg, så her er et lille resumé.
Tirsdag var 50's & 60's day, så man skulle have noget tøj på fra den gang :) stilmæssigt self. Det var ikke alle der havde dressed up, men ca. 1/3 af high schoolen. Jeg havde også et outfit på, ikke så ekstremt men jeg gjorde mit bedste :) har ikke et billede desværre :(
Men her er et billede af nogen som havde dressed up!
Ryan, Clayton and Matty. (50's and 60's day)
Vi havde også en kamp den dag og jeg tog et billede af bussen vi kørte med! :D
The bus we rode with to our game tuesday.
Onsdag var min fødselsdag! Og 70's & 80's day. Det var en virkelig god dag og ca. halvdelen af skolen havde nu klædt sig ud så de passede med stilen ;)
Jeg havde en rigtig god fødselsdag med en masse forskelligt!
BILLEDER:
My morning surprise in the kitchen :)

My package from my mom! :D

Saskia and me at Papa K's with Chris, Scarlett and April.

Our mountain dew. (Popular drink over here. Taste like a mix of sprite and fanta)


Our 3 pizza's.

Me and Saskia at home. My outfit for 70's & 80's day.

My chocolate birthday cake :D

Opening presents.

A cookie over here called danish. Weird?

Got a new hat :P

Saskia got one as well.

My hostfamily + Me and Saskia.
Idag var futuristic, men der var ingen der havde klædt op for det, for ingen kunne komme på hvad man skulle tage på?? Jeg så det her sjove skilt på vej hjem til Jordan efter skole.
Because it wasn't important the last time ;D
Imorgen er det Red & Black day, da det er skolens farver :) Men godnat folkens! Jeg skal finde noget sort og rødt tøj til imorgen og i overmorgen er det Homecoming Dance! :DDDD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar