lørdag den 6. oktober 2012

Dag 38: Tournament, Floatbuilding and goofing around!

Idag har været en meget lang dag for mig! Stod op klokken 7 for skulle være på skolen kl 8 for at varme op til vores første kamp i min første tournament! Vi var 8 hold fra 8 skoler, og vi vandt 2 ud af de 6 kampe vi spillede, så åbenlyst klarede vi den ikke til semifinalen. Jeg spillede meget i forhold til hvad jeg plejer, og når jeg ikke spillede råbte jeg og cheerede af mine lungers fulde kraft :) Her er lidt billeder og forklaring hen af vejen:

My fancy (really good) new sport shoes I told you about.
Top: Matty, Coach, Amber - and the commensarea where we eat lunch, its right next to the gym.
Bottom: Me and Amara - the winning team I can't remember where's from.
Det sluttede kl 15 og vi skulle blive for vi havde den dejlige opgave at rydde op efter alle folk! JUBII! ..
Efter det fik jeg et lift til floatbuilding, fordi hver årgang bygger en "float" som skal være inde for årets tema. Dette års tema er "Throughout the Decades" hvilket er lidt sejt :) Så hver årgang mødes en eller to weekender og bygger en float ud af forskellig materiale som folk har eller kan skaffe. Det rimelig nice. Nogen flere billeder:
My friend James who's making flowers with me and our progress with the float.
Der var jeg indtil 4-5 stykker og blev bagefter hentet af Nick (også en af mine rigtig gode venner). Først tog vi bare hjem til ham og så lidt tv og snakkede osv. Hans papfar informerede os så om at én gang om året i efteråret kan man tage skilifterne op og ned og se udsigten over alle de røde/gule/orange/grønne træer. Den dag var så idag. Så vi skyndte os self afsted for at gøre det. BILLEDER:
On our way to Schuss and up the hill.
Best picture of the day.
The lift, trees and leaves.
A bridge.
Nick looking at me in a weird way :P
Vi tog tilbage til hans hus så og så en film og jeg snakkede med hans forældre som er rigtig søde :) Jeg er dødtræt nu og har kun kunnet tænke på at sove den sidste halve time (som jeg har brugt på at lave det her indlæg) for jeg synes at jeg skyldte jer at informere jer om min dejlige (dog lidt lange) dag.
GODNAT! :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar