mandag den 29. oktober 2012

Dag 61: Busy days!

Okay siden jeg ikke har skrevet i noget tid herinde får i et kort resume af mine sidste par dage :)

Fredag/Friday: Skoledagen var helt normal og 4.15 kørte bussen os volleyball-tøser til Traverse City til vores sidste "away"-game. For at slå tiden ihjel efter skole og indtil bussen kom tøffede min og en der hedder Amara rundt på skolen og udforskede forskellige ting.
Har desværre kun et billede fra den dag da jeg glemte at tage flere :)
Me and Rachel in the bus on our way home.
JV tabte 2-1, men det var en rigtig tæt kamp og jeg spille i anden og tredje kamp hvilket er rigtig meget i forhold til hvad jeg plejer at spille! Så det gjorde mig rigtig glad og resten af tiden skreg jeg af mine lungers fulde kraft for at heppe på min holdkammerater, da jeg prøvede at overdøve tilskuerne som heppede på det andet hold :P det var meget sjovt, lykkedes ikke rigtig men jeg gjorde mit bedste.
Varsity vandt 3-2 men det var også en meget tæt og spændende kamp!

Lørdag/Saturday: Jeg sov længe hvilket var super luksus! Kl 13.40 tog jeg med Saskia til en football kamp fordi hun skulle spille sammen med resten af skolens band i pauserne og sådan. De er ret gode, så det er meget sjovt at lytte til. Jeg så halvdelen af kampen sammen med min ven Nick, og da halvlejen kom tog vi bare hjem :)
Bellaire won pretty big.






GO EAGLES GO! - Made out of cups put into the fence's holes.
Resten af dagen var slap af dag, og jeg så to film sammen med Saskia indtil langt ind på natten hvilket var super-duper hyggeligt!

Søndag/Sunday: Busy, Busy, Busy. Jeg lavede så meget den dag! Puha .. Tøjet skulle vaskes, badeværelset skulle gøres rent, stuen skulle støvsuges, værelset skulle ryddes op, tøjet skulle tørre og lektier skulle laves. Jeg nåede faktisk alt og kl 5.30 tog jeg til the Miss Bellaire Pageant. Det er hvor piger skal vise et talent (dem der stiller op for titlen), svare på et spørgsmål og holde en kort tale. Der er fem titler like Young Miss Bellaire, Pre-teen Miss Bellaire, osv og self Miss Bellaire som der var to piger der stilte op til dette år. Hele denne konkurrence tog 2 timer og der var 5 dommere til at vælge vinderen af de forskellige titler. Lang forklaring bla blah. Miss Bellaire vinder 2.000$ til college og skal så være med til alle mulige arrengementer med "her court" som er de andre Miss Bellaire - something.




One of the candidates for the title Miss Bellaire 2013.

The other candidate for the title Miss Bellaire 2013.

Miss Bellaire 2012 to the left.


Randi won and became Miss Bellaire 2013.

Saskia took a picture with her. I think Randi deserved the title.
Det var hygge og meget sjovt at opleve.

TODAY: I DECORATED COOKIES FOR HALLOWEEN!









All our decorated cookies.
So thats the story of my life :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar