torsdag den 4. oktober 2012

Dag 36: Eagles VS. Rangers

Well, normal skole dag. Vi havde en hjemmekamp idag mod Manton (ved ikke hvor det er?) så efter skole tog jeg hjem til Jordan og vi så en film og hyggede. Tog et billede på vejen af et vildt flot træ med helt orange/røde blade! Der er SÅ mange herovre, så fik endelig et billede af et!
The red and orange leaves of the fall month.
Han fulgte mig til skolen og self var vi lidt sent på den, men det tror jeg ikke at min Coach lagde mærke til. Han tog hjem igen og jeg varmede op sammen med resten af mit hold. Den første kamp gik helt vildt hurtigt og vi vandt 25-9 hvilket var rimelig sejt! Den anden kamp vandt vi også, jeg spillede lidt (har faktisk lidt billeder!!) i tredje kamp hvor vi fik vores tæsk.
A bit shaky i know, but I'm the shaky person in front.

Playing front left.

Saying good game to the other team. (I'm number 1)
Jeg rørte bolden 2 gange og en af dem gik ud :/ men det var helt okay, kan jo ikke være fantastisk hele tiden vel? :D
Så spillede varsity og jeg var line judge noget at tiden, de spillede 5 kampe og Bellaire vandt 3 af dem. Så vi vandt begge kampe hvilket var nice.
Efter det gik jeg op til the soccer field hvor Saskia var igang med at spille mod et andet hold. Vi nåede lige præcis at høre hele tribunen råbe og skrige af glæde da tiden løb ud og Bellaire havde vundet 4-1. Det havde åbenbart været en helt vildt god og intens kamp, så alle var helt oppe og ringe da kampen var overstået. 
The soccer game where Bellaire won 4-1.
Når! Men jeg må hellere tøffe i seng inden det bliver alt for sent :/ var hjemme kl 9.20 og så skulle jeg lige spise noget mad og tage et bad ... så det er næsten midnat .. GODNAT FOLKENS!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar