mandag den 27. august 2012

1 dag tilbage.

Åh hvor er det bare snart! Kun 1 dag tilbage! Man tænker jo helt på nik og jay sangen "en dag tilbage". Men altså idag har dagen gået med at sortere tøj, og det er ikke det sjoveste. For man vil jo gerne have alt sit tøj med, så det er lidt svært at beslutte sig og så bagefter sortere dét igennem endnu engang. Men det gik nu okay og slemmere var det ikke. Selvom jeg kommer til at savne noget af det som bliver hjemme.

Min kuffert som den ser ud lige pt.




Det tøj som jeg skal have med til USA lige pt.

Jeg var også ude i Tune og prøve de der fisk som spiser ens gamle hud på fødderne sammen med søs og mor. Det var godt nok en sjov oplevelse! Det kildede de første 5 minutter så der sad man bare og skraldgrinede. Det kan jeg klart anbefale! Man har nogle lækre fødder bagefter og man vænner sig hurtig til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar