torsdag den 9. august 2012

Hmmm ...

Så idag har mig og min mor været inde i Roskilde i gågaden for at finde en større kuffert til mig, for den jeg havde var åbenbart ikke så stor alligevel .. Så vi fandt en på tilbud som virker rigtig god og smart, og vi har fået af vide af ekspedienten (som også havde en) at den holder rigtig godt, så det krydser vi fingre for. Og så er vi så småt begyndt at pakke til min rejse til USA. Der er kun 20 dage tilbage hvilket er ikke ret lang tid, men alligevel synes jeg at det ligger laaaaangt væk.

Og den paella som vi fik ovre hos min venindes mor levede FULDT op til mine forventninger!! Ej hvor var den bare lækker. Der blev lavet en mega gryde af den, og vi skrabede det sidste ris af bunden indtil der virkelig ikke var mere. I mit liv gælder mottoet "I don't eat to live, I live to eat". True Story bro, Tell it again. HAHA!

Godnat folks!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar