onsdag den 22. august 2012

Savn.

Mine tre dejlige tøser. Tasse, Trille, Mig og Inger. Vi gik på Skt. Josefs Skole sammen i tre år, og jeg kommer til at savne dem så meget! Det var dem jeg så frem til at være sammen med hver dag, det var dem der gjorde det så sjovt at gå i skole. Vi kunne både skraldgrine og være helt seriøse sammen. De er utrolige! Vi havde 'vores' bord ovre i hjørnet af klassen, og vi havde vores faste pladser. Hvis der var andre der tog dem blev de 'pænt' bedt om de ikke godt ville være søde at flytte sig :P

Når vi var sammen efter skoletiden kunne vi finde på at lave alt! Vi har de mest grinern interne jokes som jeg stadig kan finde på at grine over for mig selv. 

Det bliver jo helt sørgeligt at gå i skole uden dem .. Skolen kommer til at være så meget kedeligere. Især hvis jeg kommer til at have fransk! Fordi mig og Tasse har fransk sammen og der var ikke én eneste time i de tre år som ikke havde minimum ét grineflip i.

Billedet er fra vores dimission på Skt. Josefs Skole i juni. Dejlig dag med hygge, lancier og masse andre ting.

Noget af det bedste ved vores lille gruppe er at vi er så forskellige, men stadig kan vi have det sjovt og gøre ting sammen og fuldstændig acceptere hinandens forskelligheder. Elsker dem :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar