onsdag den 15. august 2012

Pyjamas-date på mcdonalds.

Idag har været en ekstremt hyggelig og mærkelig dag. Jeg udfordrede min tvilling til at tage på mcdonalds i nattøj og derefter tage ned i Roskilde gågade og vindueshoppe. Så det gjorde vi skam. Du så os måske?
Vi tog på mcdonalds og jeg bestilte to happymeal for 1 var ikke nok. Det bedste ved happymeal er helt klart legetøjet og den fik jeg skam også ;)
Quote fra facebook: "I don't care how old I am, I want a happymeal. And don't forget the toy."

I'm lovin' it! Det var så mig idag. Bagefter tog vi ind til gågaden selvom det dog ikke gik så godt med kun at kigge på ting. Der var også nogle ting som var værdige til at blive betalt for og bagefter at tage med hjem.


Vi skulle også lige have en filur-is i den varme som kom over dejlige Roskilde. Den købte vi i Matas (weird?) for 9 kr. og den smagte goooodt!

Og så til sidst et billede af mine fantalastiske pyjamasbukser i bussen på vej hjem til Agnes! :)

Jeg ville stærkt anbefale at tage pyjamas på nogle helt normale dag, for man føler sig helt tilpas og tilfreds med sig selv. Man behøver ikke at være pæn eller imponere nogen som helst. Man har nemlig sine pj's på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar