onsdag den 8. august 2012

Dovenskaben sejrer.

Idag har endnu været en slappe dag med film, søvn og pyjamas. Det har været over læks men man kan sagtens blive træt af det i længden, hvis i ved hvad jeg mener. Det er lækkert, men så begynder man at kede sig og vil gerne have noget at lave. Jeg fandt tilfældigvis et billede på facebook som perfekt beskriver mit humør som det var igår og er idag.

Men nu er jeg færdig. Så imorgen tager jeg måske i fitness med min mor og vi er blevet inviteret på paella hos min venindes mor. Og den paella er bare over mumselums! Det er helt vildt og det er bare lang tid siden at jeg har fået den sidst og min mund løber allerede i vand :P Håber at i har nogle blandede dage med slappe af og lave noget med hyggelige folkens. Det var bare det jeg havde at berette om idag :)

Btw! Idag er der PRÆCIS 3 uger til at jeg skal USA O.o jeg er så spændt men det er stadig ikke helt gået op for mig at jeg skal være væk fra hjemme i et år... Skræmmende tanke men også meget spændende! Håber at der også ligger jer nogen eventyrer i vente efter denne længe ventede sommerferie. MØSSAR!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar