søndag den 26. august 2012

Lidt (meget) om mig.

Billedet er fra Berlin inde på en Dunkin' Donut efterår 2011.


Navn: Caroline. Fødselsdag: 10-10-1996 Køn: Pige så vidt jeg ved. Øjenfarve: Blågrøn på den grønne side. Hårfarve: Originalt brun men farvede det grønt for en måned siden som gik ud efter et par dage, så p.t gult hår med en grøn plet bagpå. Højre- eller venstrehåndet: Højre. De sko du går mest i: Nok mine turkise converse med lyserødt og blåt snørebånd i. Det du er bange for: Øh … at gå rundt alene udenfor mens det er mørkt. Min fantasi er alt for livlig i de situationer. Din livret: Risengrød. Jeg elsker det simpelthen! Din første tanke når du står op: Bare 5 minutter til. Pepsi eller cola: Kan lide ingen af dem. Adidas eller Nike: Nok adidas med både tøj, sko og tasker. Ice tea eller te: Te helt klart, det er bare det bedste hvis man er syg og så ligge begravet i dyner med en god film. Chokolade eller vanilje: Chokolade no doubt! Er en lille chokolade-gris som min mor siger, og jeg har endda en delle som lever af chokolade. Synger du: Ja hvem gør ikke? Men har faktisk gået til sang i to år nu og jeg får af vide at jeg synger rimelig godt. Går du i bad: Ja det gør jeg da en gang imellem når håret trænger til det. Kan du lide skolen: Ja jeg synes skolen er meget hyggelig, men det er nok mest på grund af de daglige grineflip jeg får sammen med mine tre tøser. Vil du giftes: Ja det vil jeg gerne! Regner med det skal være lille og hyggeligt. Kan du enes med dine forældre: Det meste af tiden, kan dog have nogen uoverensstemmelser når man skal rydde op på værelset eller badeværelset skal gøres rent. Sidste gang jeg ... Drak alkohol: For et par dage siden sammen med min far. Gik ud og shoppede: Helt præcist 11 dage siden, nemlig min pyjamas-date med tvillingen. Rul længere ned for at læse om den helt utrolige dag! Spiste sushi: Faktisk ikke så lang tid siden jeg elsker sushi, det er også en af mine yndlingsretter. Bagte hjemmelavede kager: Da jeg holdte Farewell Party for de tætteste venner, her i starten af august måned. Stjålet noget: Hmm … kan godt være jeg stjal en 5-mer fra vores lille penge skål da jeg var lille. Sikkert til en slikkepind eller noget. Hvis jeg var en måned ville jeg være: Oktober self, det er jo der jeg har fødselsdag og så er naturen også bare så flot på det tidspunkt. Hvis jeg var en dag i ugen: Onsdag, for der er der unicykel træning! (Cykel med et hjul) Hvis jeg var et tidspunkt på dagen: Nat med skyfri himmel så man kan ligge på græsplænen og kigge på stjerner. Hvis jeg var en planet: Jupiter. Skulle på et tidspunkt lave en stil om den i fysik og den er faktisk rimelig sej. Den har 4 måner hvor der på den ene er aktive vulkaner! Hvis jeg var et dyr: Enhjørning. Hvis jeg kunne vælge mellem hvad som helst, skulle jeg være en enhjørning. Hvis jeg var en retning: Nedad, så kommer man jo til Kina. Hvis jeg var en følelse: Glæde helt klart. Har den så meget og man kan dele den med andre. Hvis jeg var en farve: Orange nok. Den er skrigende og man lægger mærke til den. Hvis jeg var et tal: 9 nok. Ved ikke hvorfor men har altid godt kunne lide 9. Eller 84. Mad eller søvn?: Åh dilemma! Elsker både søvn og mad … Fisk! Lilla eller grøn?: Grøn, det er trods alt min yndlingsfarve. Svømme eller ski?: Ski det er så sjovt og man kan gøre det i flere timer! Pizza eller salat?: Pizza, er ikke helt vild med salat selvom jeg indrømmer at man kan lave en lækker en. Salt eller peber?: Salt, peber er jeg ikke helt vild med. Kærlighed eller venner?: Venner tror jeg. Dem kan man nemlig have mange af! Bil eller lastbil?: Bil. Favorit ... Farve?: Limegrøn helt klart. Selvom jeg også er begyndt at kunne lide gul ret så meget. Film?: The Avengers, den er simpelthen så skidesjov så det er vildt! Og med en masse fede stunts i. Sko?: Ja mine turkise converse med forskellig farvede snørrebånd. Butik?: Desigual. Masser af farver og meget anderledes. Sted at være?: New Zealand har altid drømt om at komme derned! Dyr?: En kælegris. Ved godt det er random men har altså en svaghed for små gryntegrise. Person?: Hmm har ikke rigtig nogen person som jeg drømmer om at være, for jeg er rimelig tilfreds med mig selv. Ting at gøre i din fritid?: Unicykel helt klart. Elsker det og der er altid et eller andet sejt trick man kan lære hvis man bliver træt af det gamle. TV-show?: Har faktisk lige forelsket mig i en serie der hedder AWKWARD. Selvom jeg synes det er begyndt at blive lidt ensformigt. The Big Bang Theory er også vildt grinern. Drink?: Filur. Sanger?: John Mayer er rigtig sej og laver nogen vildt fede sange, men jeg tror det må blive Jason Mraz.


Hele ideen med alle spørgsmålene fik jeg fra en blog jeg følger : http://emil-braasch.blogspot.dk
Den er værd at tjekke ud hvis i har lyst. Men jeg er stolt af jer der er nået her til, for det er et ordentlig stykke tekst og man kan godt gå død i den. Så tak fordi i gad læse det! :D


Ps. 3 dage tilbage til afgang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar