mandag den 20. august 2012

9 dage tilbage.

Så er der kun 9 dage tilbage til at jeg skal til USA! Det er rimelig skræmmende at det er så tæt på, når det har været planlagt og snakket om i flere år. Jeg kan ikke vente til at tage afsted, selvom det bliver lidt tidligt at møde kl 3.30 om morgenen i lufthaven -.-
Lidt om min værtsfamilie: Det er et ældre ægtepar som hedder Doris og Paul, men jeg skal bare kalde dem Nana og Poppa. De bor i et stort hus med 6 værelser som de selv har bygget for mange år siden. De bor ude i skoven og har udsigt ned til en flod der ligger lige ved siden af. Der er 7,9 mil til skolen i Bellaire fra dem og det svarer til ca. 13 km. Men der kommer en skolebus og henter mig. Jeg kommer til at have en International Sister, altså en anden udvekslingsstudent som også skal bo hos Nana og Poppa. Hun hedder Saskia og er fra Tyskland og hun tog derover d. 16 august. Jeg starter i skole d. 4 eller 5 september og jeg skal gå i 10 klasse a.k.a Sophomore.
Så ved i også det :)

3 kommentarer: