tirsdag den 7. august 2012

Gammeldags hygge.

Idag har jeg godt nok haft en slappe dag. Bare tøflet rundt i en stor t-shirt, et par shorts og nogle lækre varme sokker. Spiste overlækre vafler til morgenmad (familie opskrift fandt jeg ud af) og børstede først tænder ved 3-tiden. Her til aftes har jeg så hygget med min mor foran det højt tilbedte tv og så en svensk tv-serie som hedder Ægte Mennesker. Og så havde jeg lyst til at strikke igen, så jeg fik min mor til at vise mig hvordan man gør. Så nu er jeg i fuld gang med det som forhåbentligvis bliver et tørklæde om ikke så længe :) men man ved jo aldrig. Og så ser jeg 'back to the future' igen for det er en af mine venners yndlingsfilm og det er laaaang tid siden at jeg sidst så den (: og den er faktisk rimelig grinern! Men jeg må hellere strikke videre og fortsætte med filmen. See ya!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar