lørdag den 25. august 2012

Sommerfuglene vågner fra deres dvale.

OH.EHM.GEE! Puha hvor er det snart at jeg skal afsted! Kun 4 dage nu O.O Dagen er gået så hurtigt fordi jeg var sent oppe og skrive med en ven og så skulle man op igen klokken 10 ... Så har jeg så lige sagt det sidste farvel til en af mine bedste venner ved navn Frederik, det var dejligt lige at få tøffet lidt rundt og få et par ekstra krammere før man tager over det store atlanterhav til landet på den anden side.

Da jeg tog hjem til min mor efter det (mine forældre er skilt for jer der ikke har regnet det ud endnu) så lå der stakke af vasket tøj på min seng, og min mor tog den strenge mine på og sagde at jeg skulle til at sortere hvilket tøj jeg ville have med. Det gjorde mig sådan lidt ulykkelig fordi jeg ved at jeg kommer til at savne et eller andet stykke farverigt tøj som må blive herhjemme. Men det skal jo gøres, og jeg overlever nok :)

Men så er der jo kun 4 dage tilbage!! Ej, sommerfuglene er begyndt at være lidt livlige efter deres dvale siden UNICON 16. Åh hvor bliver det altså bare spændende :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar