tirsdag den 14. august 2012

Fisketorvet.

Idag har jeg været inde på Fisketorvet med min mor og søster. Vi var inde og se Total Recall som kan stærkt anbefales at tøffe ind at se! Den er rigtig capturing og har et godt plot. Men før det spiste vi en burger og mig og min søs fik en MEGA fanta :)
Quote: "Er den ligeså stor som mit hoved?"

Min søster Anna var helt oppe og køre over den store fanta, og spurgte så om den var ligeså stor som hendes hoved hvor jeg desværre måtte meddele hende at nej, det var den ikke. Bagefter gik vi lidt rundt og kiggede i butikker og jeg fik et par røde shorts som går til lidt over knæet og en træningstrøje som er gul. Vi var også inde og kigge i Søstrene Grene og få nogle gode ting. Og så så vi filmen.

Hvis i nogensinde har været i Fisketorvet inde i Kbh har i sikkert stået med åben mund og beundret det flydende klaver. Det gjorde jeg selv idag også selvom jeg har set det et par gange før. Det ser bare så realistisk ud! Her er så et billede:


 Håber i også får set nogen gode film i biografen! Knus og kram herfra ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar