lørdag den 8. september 2012

Dag 10: Sleeping and picking apples!

Ja altså idag har jeg så sovet længe :) meeeget længe! Da jeg så endelig tog mig sammen til at trille ud af sengen og komme ud af pyjamas, gik jeg udenfor og trænede lidt på min unicykel. Det var dejligt, for det er lidt tid siden at jeg har fået gjort det. Jeg kom så på den ide at prøve at pendle og jonglere med mine bolde på samme tid. Ikke det letteste må jeg indrømme men det gik meget godt.
Well, juggling while riding the unicycle.
Bagefter tog vi så ud på denne her plantage hvor man kunne plukke sine egne æbler. De var bare flotte og smagte rigtig godt!
Nana my hostmom/hostgrandma and her grandchild April.

Me with a bucket of the freshly plucked apples.

Scarlett Aprils mom and little April.
Så følte jeg self også at jeg lige skulle prøve noget med nogen af æblerne.
Me juggling with apples.
Så det var så min dag som har været meget dejlig og afslappende :) Håber også jeres har været!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar