onsdag den 19. september 2012

Dag 21: Ordinary day.

Jeg startede dagen med at ville kyle mit hæslige vækkeur ind i væggen, modstod selvfølgelig trangen men det sker måske en dag for jeg hader virkelig det vækkeur. Jeg kan dog ikke komme udenom at den gør sit job rimelig godt, jeg har jo ikke sovet over mig indtil videre. Da jeg løftede min dyne og steg ud af sengen ville jeg intet hellere i verden end at kravle tilbage igen, og sove resten af mit liv. Også denne trang modstod jeg.
Mig og Saskia missede skolebussen med få minutter så vi fik et lift af Poppa som heldigvis var oppe så tidligt. Solopgangen var helt utrolig ekstraordinær og jeg tog et billede gennem den beskidte rude. Håber stadig at i kan fornemme hvor flot den var :)
Beautiful sunrise through the dirty window on the way to school.
Skoledagen var rimelig kedelig desværre, indtil den kom til Volleyball-træning! Jeg elsker det virkelig, den gør mig altid i godt humør. Nana og Poppa var ude og besøge nogen af deres venner idag så til aftensmad bestilte Scarlet og Chris pizza som smagte MUMSELUMS! Og jeg har lavet mine geometri lektier til imorgen som overhovedet ikke var svære.
Det var så min helt UTROLIGE dag xD

Ingen kommentarer:

Send en kommentar