tirsdag den 4. september 2012

Dag 6: Volleyball-kamp i Inland Lakes.

Jeg startede dagen med at sove længe hvilket var luuuuksus! Så fangede jeg min mor på skype og snakkede med hende i en lille time hvilket var rigtig dejligt, og så spiste jeg morgenmad rimelig sent sammen med Saskia som så spiste frokost. Så vaskede mig og Saskia også noget af vores tøj og før jeg vidste af det skulle jeg skifte tøj for jeg skulle ud til skolen. Der var ude kamp med med mit volleyball-hold (The JV team) som er freshman og sophmore. For juniors og seniors er det så Varsity holdet som er rigtig gode, og hvis du er på JV holdet men er vildt god bliver man opgraderet til Varsity holdet. Der er to freshmen på Varsity holdet. Her er lidt billeder fra turen derop og kampene:
Mig og Kathy i bussen på vej til Inland Lakes.

JV-holdet som sidder og hepper på dem som er "on the floor" som de siger.

Gode råd fra vores coach.

Varsity-holdet (de røde) som er vildt gode og spiller mod Inland Lakes' Varsity-hold.
Hold-ånden var helt vildt god og man heppede og klappede når det gik godt, og hvis det ikke gik så godt råbte folk: "Nice try" "Come on ladies" "Go Bellaire" eller sådan noget. Alt i alt virkelig fedt at opleve.
Uh! og da Varsity skulle spille rejste vi os alle op og holdte armen på hjertet mens de spillede national-sangen. Mærkelig oplevelse :P

Min værtsmor, Doris, kom så og hentede mig på skolen her kl 10pm da bussen kørte ind på skolensparkeringsplads. På vej hjem var månen heeeelt vildt gul! No wonder at folk i gamle dage troede månen var lavet af ost.

Ikke det bedste billede i know, men hvis i er positivt indstillede kan i se hvad jeg mener.
Meen jeg må hellere trille i seng! Første skoledag imorgen så jeg er SPÆNDT. Puha håber at alt går godt :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar