lørdag den 1. september 2012

Dag 3: To the cinema we go!

Så idag havde mig og Saskia ingen planer, så vi tog ind til Bellaire sammen med en der hedder Nick fra Saskia's fodboldhold. Vi hentede en pige der hedder Julia som er med på skolens volleyballhold, som jeg gerne vil komme med på. Så gik vi lidt rundt i Bellaire hvor jeg fik en is og Saskia en chokolade milkshake. Min is var meget større en forventet så jeg kunne desværre ikke spise den hele op.
Is-butikken.
Bagefter gik vi så ned i byens park og kiggede lidt på floden der går gennem byen. Vi aftalte så med Nick at vi skulle ind og se The Bourne Legacy om aftenen i den lokale biograf. Julia kunne desværre ikke komme med, for hun skulle på arbejde.
Den lokale biograf som kun spiller to film af gangen.
Det gjorde vi så og Nick's papfar tog med os hvilket var rigtig hyggeligt. Filmen var rigtig god synes jeg, så jeg kan klart anbefale at i skal tage ind at se den.

Det var så min dag :) Håber ikke at den var alt for kedelig at læse om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar