søndag den 9. september 2012

Dag 11: To church we go!

Idag har jeg været i kirke sammen med værtsbedsteforældrene (de er nemlig et gammelt ægtepar og har børnebørn) og Saskia. Da jeg kom ud af fordøren strålede solens stråler gennem træerne omkring huset og jeg blev nød til at tage nogen billeder:
Going out of the house and looking up.

The house from another view.
 Så satte vi os ind i bilen og kørte afsted ca. 9.15 for at være helt præcis. Da vi ankom til kirken sikkert 20 minutter senere var der kun et par andre biler i indkørslen der tilhørte kirken. Men senere blev den så helt fyldt op med gamle menneskers biler.
The church from inside.
Det var lidt kedeligt fordi jeg var rigtig træt, hvilket var mærkeligt siden jeg havde sovet rigtig meget den nat. Var faktisk kommet nogenlunde tidligt i seng.
En god joke som hang på en opslagstavle i kirken:
I love it.
Da vi så kørte hjem var himlen så flot med masser af skyer. Og selvfølgelig har jeg også taget et billede af det. Jeg ville jo nødig skuffe jer ;)
The beautiful sky when driving home.
Resten af dagen var jeg sammen med nogle venner fra skolen hvilket var rigtig hyggeligt. Og jeg bagte nogle flere af min mors boller, og det var endnu mere vellykket end første gang. Men Godnat! Jeg har jo skole imorgen, så jeg må nok hellere lægge mig til at sove nu :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar