torsdag den 27. september 2012

Dag 29: Picture Day and wandering in the park.

Idag skulle vi have taget billeder, men det er kun individuelle billeder for man tager ikke klasse billeder herovre. Jeg havde en ny farverig sweater på og en fransk fletning med fancy øreringe ;) men det ser i når jeg får billederne. Vi havde ikke nogen volleyball træning idag så jeg startede med at hænge ud sammen med nogen af pigerne fra holdet henne ved Ruthie's (isbutikken). Det gjorde vi nok i 20 minutter eller noget, og bagefter vandrede jeg lidt rundt i parken og mødte min ven jordan og to af hans venner så vi hang lidt ud ved den her bro der er. Here's some pictures from the park in Bellaire:

The park.
The park.

The playground.

The lake in the park.

The other side of the lake in the park.

On the bridge.

The bridge.

The bridge.

Leaves on the bridge.
My beautiful shoe and phone.
Eddie and Jordan.

Jordan taking pictures of me.

Eddie and Steven messing around.

Jordan and Me.

My legs.

Me and Eddie riding Stevens board together.
Nu sidder jeg bare og laver lektier, for jeg har lidt mange for til imorgen men så er det også weekend! Hvilket bliver lækkert :)
Møssar til folket derude!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar